Príbeh jedinečnej značky slnečných a dioptrických okuliarov DITA3 min čítania

Zoznámte sa so značkou DITA. Je na trhu už viac ako 20 rokov a milujú ju zákazníci po celom svete.

Značku DITA obľubuje veľké množstvo módnych blogerov i rôznych celebrít, ako napríklad Brad Pitt, Halle Berry, Usher, Justin Bieber, Penelope Cruz, Lenny Kravitze alebo Jamie Fox.

Aké boli začiatky značky DITA?

Značka DITA vznikla na základoch dlhoročného priateľstva medzi Jeffom Soloria a Johnom Juniper. Týchto priateľov už od skorého veku spájala vášeň pre dizajn, fotografiu a fashion.

Pred založením módnej značky nemali dvaja mladíci veľa skúsenosti s módnym priemyslom. Živili sa tým, že cestovali s pro-snowboardistami a robili im profesionálne fotografie a videá.

Okuliare považovali za najdôležitejší doplnok outfitu. Verili, že vďaka štýlovej ochrane očí sa človek stáva jedinečným a ľudia si ho rýchlejšie zapamätajú. Na trhu im chýbali okuliare, ktoré by boli originálne a zároveň kvalitné. V roku 1995 sa preto rozhodli založiť v Los Angeles vlastnú značku štýlových okuliarov.

Celebrity milujú slnečné okuliare značky DITA

Od začiatku fungovania tejto značky sa jej zakladatelia snažili o vytvorenie unikátnych kolekcií, ktoré si mali podmaniť zákazníkov po celom svete. A to sa im aj v skutku podarilo.

Od roku 1995 každé desaťročie fungovania oslavujú novými kolekciami, ako napríklad Decade-One v roku 2005 alebo Decade-Two v roku 2015.

Unikátny dizajn značky DITA

Inšpiráciu pri dizajne kolekcií DITA okuliarov hľadali zakladatelia v unikátnych rámoch z 50. a 80. rokov. Začali však využívať kvalitné materiály a nové technológie.

Pri dizajne okuliarov je logo spoločnosti len nenápadnou súčasťou. Dizajnéri nechceli, aby bolo logo dominantným prvkom na ráme okuliarov. Chceli dosiahnuť, aby samotný jedinečný tvar okuliarov definoval značku.

V priebehu rokov okuliare DITA získali medzinárodné uznanie a jej zakladatelia Jeff a John získali štatút jedných z najvplyvnejších svetových dizajnérov okuliarov.

 

Táto značka vyrába iba prémiové produkty, a preto sa vyhýba rozsiahlym reklamným kampaniam alebo hromadným predajom. DITA okuliare sú len pre ľudí, ktorí hľadajú najlepšiu kvalitu a neboja sa vyzerať originálne až výstredne.

Výroba okuliarov

Dizajnérske štúdio a hlavná centrála značky sídli v Los Angeles v Kalifornii. Všetky rámy sú ručne vyrábané v Japonsku. Pri výrobe sa používajú len tie najkvalitnejšie materiály ako napríklad titán, 18-karátové zlato, biele zlato a najkvalitnejšie japonské acetáty.

Majitelia priznali, že spolupráca s japonskými výrobcami bola na začiatku veľmi ťažká. Trvalo im približne 5-6 rokov, kým si s nimi vytvorili dobré vzťahy a zistili, ktorí výrobcovia sú najlepší na trhu.

Vďaka precíznej výrobe, dlhodobej skúsenosti a kvalitným materiálom považujú iné dizajnérske spoločnosti značku DITA za referenciu, ktorou sa posudzujú ostatné luxusné značky okuliarov.

Najobľúbenejšie modely

Medzi najobľúbenejšie kúsky značky DITA patria ženské modely okuliarov – DITA NIGHTBIRD, Condor a Medina. Muži zas najviac obľubujú slnečné okuliare DITA Mach I, Flight IV a dioptrické okuliare Statesman

 

DITA NIGHTBIRD ONE 01
DITA NIGHTBIRD ONE 01

 

DITA MACH ONE E

Zdroje:

https://fashionweekdaily.com/dita-eyewear-turns-20-catching-up-with-co-founder-jeff-solorio/

https://dita.com/en-us/philosophy

https://onlylens.com/blog/dita-story-luxury-eyewear/

https://sk.pinterest.com/search/pins/?rs=ac&len=2&q=dita%20sunglasses&eq=DITA%20sungla&etslf=4420&term_meta[]=dita%7Cautocomplete%7C0&term_meta[]=sunglasses%7Cautocomplete%7C0