Email icon info@duos.sk
  • Kontaktujte nás mailom 24/7.
  • Odpovieme vám určite do 24 hodín.
Vyhľadávam
Prosím zadajte hľadanú frázu
Značky
(
)
Produkty
(
)

Technické problémy

Mám problém s prístupom na vaše webové stránky. Čo mám robiť?

Ak máte problémy s prístupom na náš e-shop, odporúčame aby ste skúsili nasledovné:

  1. Vymažte súbory cookies - tieto súbory si uchovávame, aby sme Vám vedeli poskytnúť lepší zážitok z nakupovania (napríklad uchovanie produktov v košíku po určitú dobu, uloženie prihlásenia po odchode zo stránky, rýchlejšie načítanie stránky a pod.). Vo väčšine internetových prehliadačov môžete súbory cookie odstrániť pomocou položky „Nástroje“ alebo „História“. Viac o cookies nájdete tu.

  2. Reštartujte prehliadač - Po premazaní cookies skúste vypnúť a znova zapnúť prehliadač.

  3. Update operačného systému -  skontrolujte, či máte aktuálnu verziu Vášho operačného systému.

  4. Kontaktujte nás -  napíšte nám na zákaznícku podporu. Poskytnite čo najviac informácii o vašom probléme. Screenshoty obrazovky môžu byť veľmi užitočné.

Mám problémy s prihlásenim sa

Pokiaľ máte problémy s prihlásením sa do Vášho účtu, uistite sa, že nasledújucu veci zadávate správne:

  • Uistite sa, že e-mail a heslo, ktoré zadávate sú totožné s tými, ktoré ste zadali počas registrácie.
  • Pokiaľ ste zabudli Vaše heslo, kliknite na "Zabudnuté heslo?  Obnovte teraz"
  • V prípade potreby kontaktuje našu zákaznícku podporu

Musím sa pred nákupom zaregistrovať?

Nie, na našom e-shope ponúkame možnosť nákupu bez registrácie. Stačí teda ak v poslednom kroku košíka zadáte základné kontaktné údaje, aby sme vedeli, kam Vám doručíme tovar.

Avšak, registrácia je veľmi jednoduchá a zaberie len niekoľko sekúnd. Následne si budete vedieť editovať svoj profil, pozerať stav Vašich objednávok a taktiež nakupovať zrýchleným spôsobom, bez nutnosti znovu vpisovania kontaktných údajov. Registrovaným zákazníkom posielame pravidelne zľavové kupóny a špeciálne akcie.